Bijna einde vakantie Venezuela

Bijna het einde van mijn vakantie in Venezuela. Ik zit nu in een hotel in Caracas, 3 nachten. Omdat ik woensdag pas ga vertrekken en pap en Maria en kids vandaag zijn vertrokken, ik ben weer in mijn eentje.
Ik heb een fantastische tijd gehad in Venezuela. Wat is het toch prachtig om te zien hoe gezellig en groot een familie kan zijn, dat is zo anders in NL en in Canada.

Je hoeft geen afspraak te maken om langs te komen, je hoeft niet in je agenda te kijken of het wel uitkomt, er is altijd wel iemand thuis en elke dag komt er wel iemand op visite om gezellig te kletsen. Zo ontzettend fijn is dat, het voelt als 1 grote familie en dat is het ook! Oma, tante, overgrootoma, oom, nichtjes, neefjes, achternichtjes en neefjes, en daar weer de kinderen van, allemaal zien ze elkaar veel, en zijn ze echt een familie! Ik kon daar echt van genieten, af en toe was het wel lastig om te weten wie iedereen nu was, maar ik begreep wel dat ze familie waren!

Afgelopen vrijdag was er een spontaan feest met cadeaus heen en weer, muziek, lekkere hapjes en drankjes (geen alcohol wel te verstaan...daar doet deze familie niet aan, behalve papa). Het was 1 groot feest, heerlijk! En mijn verstaan in Spaans is ook weer goed, ik kan alles begrijpen, alleen het spreken is nog een beetje lastig!

Ik ben ook in Caripe geweest voor een paar dagen, daar heeft mijn pa een huis en gaat ie nog bouwen ook. Heerlijk cool in de bergen, uit de hete stad, zalig! Alleen het nadeel was dat het veel meer regende daar en het zelfs koud was! Maar we hebben het leuk gehad met zijn tweetjes, we zijn naar verschillende restaurantjes geweest om te eten en we zijn in een grot geweest met vogels, maar die zien alleen in de nacht. Die maken er met zijn allen een kabaal van, niet normaal, en schijten en schieten pitten van besjes. Maar de grot was prachtig, met van die mooie druipers die ontstaan door water. Oh wat mooi, helaas door de vogels kon je geen foto's binnen maken! Ook hele dikke grote spinnen, jakkie bah!

Nu dus lekker in mijn hotel, ga lekker genieten van het weer, het zwembad en de rust! En dan lekker terug naar Vancouver, ik heb daar zin in!


Tot schrijfs.

xxx

Reacties

Reacties

merlijn

Was goed om te lezen. En leuk dat je een paar dagen alleen met je vader was. Zal wel gezellig geweest zijn. Nu weer op naar Vancouver!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!