Venezuela here I am!!!

Pfffffffffffffffffffffffffffffjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....het heeft ff geduurt maar ik ben eindelijk in Venezuela op plaats van bestemming, Marturin! Oh mijn laatste vlucht was ik zo kapot dat ik de hele reis (wel een uur) heb geslapen! En op het vliegveld stonden pap en Bernardo mij op te wachten! Zo leuk en een oom! Dus ik had een leuk onthaal op het vliegveld, we zijn meteen met de auto naar het huis gegaan. Ik herkende helemaal niks meer hahaha, is ook wel een lange tijd geleden dat ik hier ben geweest!

Oh heerlijk om alle familie weer te zien, ook familie in Venezuela, iedereen is groter en ouder geworden, echt fantastisch om te zien! En Perla, wat een schatje is ze zeg, ze lacht de hele dag door. Het is warm, heel warm...hahaha...en mijn eerste tropische regenbui ook gehad, wat een geluid zeg, dat is pas een regenbui!

Ik heb mijn eigen kamer met badkamer op mijneigen verdiepingmet airco, is ook wel nodig, wat een warmte hier, dat is mijn lijf nog niet gewend, maar redt me prima! Lekker relaxt, biertje hier en daar, overheerlijk eten, jam jam!

Gister vroeg op bed gegaan, was gebroken en vanochtend (woensdag) om 6 uur wakker geworden, ze zon scheen, naar beneden gegaan voor een kopje koffie met papa. De ochtend is lekker, maar de middag plakkerig, en weer tropische regenbui, dit keer hele dag regen en beetje onweer. We zouden naar Caripe gaan, maar met dit weer blijven we hier. Helaas weet ik niet zeker of we naar Isla Margarita gaan, want alle vluchten zijn vol, pa was ff vergeten dat het bevrijdingsdag morgen is. Dus lang weekend voor iedereen en druk op eiland. Dus waarschijnlijk morgen naar Caripe en mss dan wel met de boot over naar het eiland, we zien wel!

Ik geniet van alle aandacht hier, echt gezellig al die mensen om me heen! En het voelt echt als vakantie!
Vandaag met 2 meiden naar het winkelcentrum geweest met taxi, ze hebben een hele mooie ketting voor me gekocht met een groot hart, super lief van ze, en lekker ijsje gegeten, genieten! De taal is soms nog lastig, maar probeer het te begrijpen en het een beetje te spreken! Maar nog lastig...

Nu lekker in mijn airco kamer, net een avondje biertjes drinken met papa tot aan muziek maken met de familie, oma, tante, nicht, overgrootoma, kinderen, zingen en muziek maken! Wat een gezelligheid!

Paar foto's staan op FB, de rest post ik later als ik terug ben in Vancouver.

Tot schrijfs.

xxx

Reacties

Reacties

Merlijn

Klinkt allemaal weer heel erg leuk! En je hebt gewoon een eigen kamer, super!! Geniet ervan!
Zelfs in Nederland hebben we ook die tropische regenbuien, hahaha!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!