Spring in Vancouver

Ik en Koffi een avondje uit...zonder Bento!

Reacties

Reacties

Maria

wat naooo Pas op, ben je in Africa of in Kanada

Mam

Het begint steeds meer op Afrika te lijken, het is maar goed dat ik over een paar weekjes langs kom om de boel eens goed te inspecteren. :)

sabine

Oh de moeders spreken hoor! hahahaha...ja soms lijkt het wel of ik in Afrika ben! Maar ben toch echt in Canada, en mama....inspecteren??? hahahahaa....je zal het geweldig vinden!

Hesham en Suzan

Sabine, ook wij zeggen: PAS OP !!!

lieve, regenachtige en koude, groet, Hesham en Suzan,

SABINE

Oke lieve mensen! Ik weet dat jullie om me geven en ik pas ook zeker wel op! Maar ik weet zeker dat mijn schatje volledig door het vuur voor me gaat! En daarbij, de foto met die vriend van hem....hij is echt grappig en een goede vriend! Nou weer ff bijgekletst! Mijn mama zal wel een oordeel vellen over mijn schatje en zijn vrienden! hahaha...tot snel mama! LEUK!

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!