Bijna thuis...

Dit had ik geschreven toen ik van plan was om naar Vancouver te vertrekken:

' Na een jaar vol met veranderingen en keuzes maken, heb ik dit jaar voor mezelf gekozen! Ik heb de stap gezet om terug te gaan naar Vancouver, te werken als aupair, veel geld te sparen om zo mijn droom waar te maken...een wereldreis maken! Ik ben in een fantastisch gezin terecht gekomen in Vancouver North, prachtige natuur, een paleis van een huis en een super gezin!'

Om hier op terug te kijken, heb ik weinig van mijn dromen gebakken...ik ben verliefd geworden, heb veel geshopt, en geld uitgegeven i.p.v gespaard, geen wereldreis (nog niet iig), fantastisch gezin, daar kom ik toch wel een beetje van terug....toch niet allemaal zo fantastisch!

Maar al met al heb ik een fantastisch avontuur gehad hier, met ups en downs. En eindelijk mijn doel weer in het zicht....me, myself and I en mijn reisdroom! En dat gaat ook werkelijkheid worden, maar dan wat op lange termijn.

Eerst terug naar Nederland, werk zoeken (druk aan het solliciteren vanuit Canada), terug naar mijn eigen stekkie, oh ik zie daar zo naar uit, leuk autotje kopen en dan flink sparen voor een leuk reisje naar Azie!

Ik kijk er enorm naar uit om terug te gaan naar mijn 'eigen leven' , eigenlijk naar mijn Nederland leven! Je weet past wat je mist als je er niet meer bent, en dat is thuis, Nederland, vrienden en familie!

Dus lieve mensen, tot heel snel, 15 december sta ik weer met beide beentjes op Nederlandse bodem! Ik kan niet wachten. Ik houd jullie op de hoogte van mijn sollicitatie avontuur!

Tot schrijfs, xxxx

Reacties

Reacties

berend

goed bezig

Janny

klinkt goed

Anneke

Eigen huis is goud waard, wil je dat tegeltje op je verjaardag?

Tot snel.!

xx

Suzan en Hesham

Heb ik je nou al bedankt voor je lieve kaart? zo niet, dan bij deze bedankt ! Het is hier een beetje een gekkenhuis op het moment, bezig met dingen veranderen/vernieuwen in huis en pfffffff in dat poppenhuisje staat meteen alles op z'n kop ! Liefs en tot gauw !!!

Lisa

Hi Sabien,

Leuke avonturen heb je in Canada beleeft, helaas ook mindere... Maar gezellig dat je weer terug komt op 15 december!! Heel veel succes met je sollicitaties, wordt het weer op een school of wat anders??

Liefs Lisa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!