Terug naar school....en andere plannen!

Oh wat een heerlijkheid de kinderen zijn terug naar school, eindelijk zeg! De zomer was veel te lang....10 wkn vakantie is nog al wat! Maar ik heb eindelijk weer tijd voor mijn eigen dingen, zoals naar de sportschool, gezellig ontbijten, lunchen met vriendinnnen, wandelen met de hond wanneer en waar ik maar wil!

Vorig weekend was lang weekend, van vrijdag tot aan dinsdagochtend had ik vrij, zalig! Bento ik zijn op vrijdag naar Harrisson Lake gereden en hebben gekampeerd voor een nachtje op het strand bij het meer, super leuk! En van zaterdag tot maandag zijn we in Penticton geweest bij zijn broer en vrouw en 2 kids. Ook erg gezellig gehad!

De zomer was lang...de kids hadden ook camps, zoals mountainbiken, potten bakken, basketbal, art, zeilen. Maar ook weken dat ze thuis waren, en ik moet zeggen dat de jongen weer van voren af aan is begonnen met zijn negatieve gedrag, om gek van te worden!Het is gewoon niet leuk meer om bij hem in de buurt te zijn. Hij is negatief, agressief, vind niks leuk, alles wat ik doe is fout, stom of wat dan ook!
Ik weet wel dat ik hier klaar mee ben en heb daarom besloten om na december niet meer terug te gaan naar deze familie. Hoe erg ik dit ook vind voor het meisje, want zij is echt een topper, een schatje, mijn prinsesje!

Ik ga een ander werkvisa aanvragen als ik terug ben in NL, ga op vakantie naar Mozambique om Bento te bezoeken in januari en ga werk zoeken voor de maanden februari tot aan juni. En ga daarna terug naar Canada. Dat is het plan voor nu! Ik ga flink geld sparen voor mijn ticket naar Mozambique en wat geld om uit te geven en dan in NL ga ik werken voor mijn ticket terug naar Canada.

Moet alleen de familie nog vertellen dat ik niet blijf! Eind deze maand ga ik dat doen!

Zijn jullie weer op de hoogte!

Liefs en tot schrijfs!

Reacties

Reacties

Maria

Dat is Sabine! Goed gedaan!

Hesham en Suzan

Alles blijft dus in beweging.
Jammer dat de jongen zo vervelend is. Geniet van het Leven ! ( dat is je wel toevertrouwd hahaha}
Pas op je zelf
Liefs en tot de volgende keer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!