Een nieuw avontuur!

Oke voor degene die mijn vorige blog hebben gelezen zullen wel denken, gaat ze haar plannen nu weer veranderen, gaat ze weer een nieuw avontuur aan! Het antwoord is volmondig JA! En NEE ik ga niet trouwen (leuke opmerking van Maria)!

Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik mezelf weer es verloren ben in de liefde, en dat mijn eigen geweldige plannen die ik had toen ik naar Canada ben vertrokken niet meer in de picture waren! Dus naar veel emotionele momenten en een film genaamd Marigold Hotel, heb ik besloten om op reis te gaan voor 3 maanden na mijn periode hier in Canada. Ik ga naar Azie voor 3 maanden, eind februari tot aan eind mei! Dit betekent niet dat ik mijn liefde voor Bento opgeef, ik geef mijn eigen dromen voorrang op dit moment en komeind meiweer terug in Canada!
Voor die tijd ga ik mijn werkvisa voor Canada regelen, in de maanden januari en februari. En dat betekent dat ik nu heel hard ga werken en sparen voor mijn reis naar Azie. Mijn geld voor het ticket is al binnen, moet alleen nog besluiten wanneer ik het ticket ga kopen, had een goedkope gezien maar die is er niet meer, dus wacht nu ff af!

Vanavond ga ik aan mijn familie waar ik voor zorg vertellen dat ik tot december blijf en dan vertrek en niet meer bij ze terug kom!

Ik heb er zin in!!! Ben weer vrolijk en blij en keuzes maken blijft moeilijk! Maar als je het eenmaal hebt gedaan voelt het goed!

Tot schrijfs xxx

Reacties

Reacties

Merlijn

Klinkt goed toch? Doen zeg ik, wel jammer dat je niet in Nederland blijft tot mei!

Anneke

Stoer van je!
Maar eerst nog even naar je moedertje. :)

Hesham en Suzan

Ach arme Sabientje, jammer! Maar....ik ben niet verbaasd, veel van deze mannen zijn niet te vertrouwen, ik spreek uit ervaring hahaha, mooie praatjes, lief, zorgzaam etc. en je tuint er in.....pas aub op je zelf !!! enne....ik ben blij dat je terug komt, maar dat weet je wel !Herinner je de leuke momenten en laat de rest los( makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, maarre...echt, de tijd heelt alle wonden!) en leef je Leven vol vertrouwen in je ZELF, je bent sterk en jong !Enne....hij is het niet waard dat jij hierdoor ongelukkig bent, dat mag je je zelf niet toestaan. Het doet pijn maar dat gaat over! We denken aan je lieverd, veel LIEFDE, LICHT EN KRACHT, knuffel en tot gauw ! Er zijn veel mensen die ECHT van je houden, vergeet dat niet.

Maria

ah, lieve Sabine het is beter dat nu gebeurt en niet later,


Sterkt Sabine, Wij houden van jou.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!