Vooruit kijken

Natuurlijk voel ik me nog steeds niet helemaal lekker, ik ben nog steeds verdrietig, maar kijk er reuze naar uit om terug te gaan naar Nederland! Je weet pas wat je mist als je er niet meer bent. En dat klopt, het is tijd om weer een tijdje in Nederland te gaan wonen en daar na te gaan denken over wat ik wil met mijn toekomst!

Dus zaterdag 15 december om 14 uur landt ik op Schiphol, dus houdt je agenda alvast vrij voor de weken daarna, want ik wil iedereen weer terug zien en bijkletsen, want niet alleen mijn leven ging door hier, die van jullie ook, en er zijn veel spannende dingen gebeurd!

Bedankt voor alle lieve reacties en alles! Ik red me hier nog wel de komende maanden, het is alleen anders. Heel anders, maar ik kijk vooruit naar de toekomst, dit is gewoon het lot dat op mijn pad moest komen om een keus te maken in mijn leven! Niet makkelijk, maar vast de beste die er is!

Liefs en tot schrijfs,

Sabine

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!