Verliefd & Holland dag!

Vandaag was een Holland dag. Ik ben heerlijk wezen ontbijten bij De Dutch met mijn vriendje!

Ja ik heb een vriendje, ik kan het nu officieel melden in mijn blog! Ik ben verliefd! Op een geweldigejongen! Hij woont al 4 jaar in Canada en is oorspronkelijk uit Mozambique. Zijn naam is Bento Mattias, 30 jaar, Ram (24 maart jarig), heeft een eigen huis en auto, heeft als huisdieren vissen, heeft 3 broers, waarvan 1 broer, die is getrouwd en heeft 2 kindjes,in Canada woont. Hij houdt van muziek en kan goed koken!

Dus helemaal in love! En ben elk weekend bij hem, doen gezellige dingen, gaan uit, kijken films en gaan ontbijten bij De Dutch, overheerlijke NL pannenkoeken met stroop! Hoe Nederlands kan het zijn, ze hadden ook beschuit met hagelslag tekoop, en toen vertelde een van de serveersters dat je dit kan kopen in een Holland Shop buiten Vancouver. Ik werd er helemaal blij van en Bento en ik zijn na ons ontbijt dan ook met de auto daar naar toe gereden!

Als een kind in een speelgoedwinkel liep ik met een reuze glimlach door de winkel. Al die Nederlandse producten, van eten tot aan kopjes,glazen, klompen, sjaaltjes enkaartjes, kaas en worsten ga zo maar door! GEWELDIG! Foto´s volgen later...opeens hoor ik iemand NL praten, ik ga een gesprek met de man aan, hij woont al zijn hele leven in Canada maar leert zijn kinderen NL. Zo leuk om een gesprek aan te gaan in deze winkel. Ik wil alles aanraken en alles kopen en komen zoveel herinneringen naar boven bij alle producten die ik zie.

Ze hebben zelf pepernoten...hahahahaha! Ik kan het hele jaar door pepernoten en chocolade letters eten!

Ik koop beschuit met vlokken, pannenkoekenmix, dropjes, pepermunt, HARING met uitjes....oh te goed gewoon! Mijn dag kan niet meer stuk, ik blijf maar rondlopen en rondkijken en wil alles wel kopen! En blijf maar glimlachen, het is zo´n mooie winkel! Ik ga hier zeker nog naar terug, wat leuk!

Dit was mijn dag vandaag, vanavond lekker uiteten en stappen met mijn vriendje! Helemaal blij en erg gelukkig!

Maandag, dinsdag en woensdag staken de leraren en dan heb ik de kids 3 dgn thuis! We gaan dan ook lekker ontbijten bij De Dutch!

Tot schrijfs, foto´s volgen na het weekend.

xxxx

Reacties

Reacties

pap

voor die hollandse dingen had je hier netzo goed kunnen blijven,maar smul er maar lekker van

janny

daarvoor ben je toch naar Canada gegaan??????????

janny

Hoi Sabine,

Ja, Nederlandse produkten kom je bijna in de hele wereld tegen !
Leuk dan kun je vriendje een stukje Holland kan laten zien!!
Geniet er lekker van !!! XX Janny.

Aafke

Weer een leuk verhaal Sabine, wat leuk zeg!
Geniet er maar lekker van samen met je vriendje . xxx

Mam

Een ram, altijd goed :)ik zal Tineke vragen of ze het even goed uit wil zoeken met de horoscopen :)
En zoals papa zegt, voor die Hollandse producten had je ook wel thuis kunnen blijven.
Wat de liefde betreft, ik heb het altijd al gezegd :).

Hesham en Suzan

Gefeliciteerd ! Wat vind ik dit fijn voor je, verliefd zijn is heerlijk toch, geniet er van !!!
Lieve groet, Hesham en Suzan

Lisa

Hey Sabien,

Super leuk voor je, weer in love.... Geinig dat je helemaal in Canada ook toch een beetje Nederland hebt en dat bij jullie de leraren ook staken, dat deden ze gisteren bij ons ook!!
Echt leuk om je reisverhalen te lezen, wat een avontuurlijk leven heb je toch.
Hier bij ons is het wat minder avontuurlijk, maar ik kan wel met trots zeggen dat ons huis eindelijk af is!! Zelfs de steiger voor de boor is al klaar. Heerlijk varen straks in de zomer!
Geniet van je leven daar in het mooie Canada!

Liefs Lisa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!