Relaxte eerste dagen van de vakantie

Na een lekker relaxt weekend met Bento, filmpjes kijken, uitslapen, Skypen met Merlijn en een avondje stappen, ben ik weer terug in Vancouver North, terug in mijn huis. En de klok is hier afgelopen weekend een uur vooruit gegaan, dus nu 8 uur tijdsverschil met Nederland voor even dan...

Ik heb lekker gewandeld met de hond op het strand, het stormt vandaag, Grouse Mountain is zelfs gesloten vanwege de harde wind, ik geniet ervan, lekkere frisse neus halen vandaag!

In de avond komt Marc thuis, en we drinken een biertje samen en kijken naar het prachtige uitzicht over Vancouver en Marc verteld alle roddels van alle buren hahaaha, erg grappig! Daarna nodigt hij me uit om te gaan eten bij de Italiaan, daar zeg ik geen nee tegen. Het is een leuk restaurant, drinken overheerlijke rode wijn, eten geweldige pasta en kletsen veel. Het is gezellig! We proosten op het Iraanse nieuwe jaar, dat is morgen.

Op dinsdag (vandaag), ga ik ontbijten met Eve en haar moeder, ze is hier voor 10 dagen. Gezellig, kletsen, eten en lachen wat af. Daarna halen we de hond op en gaan wandelen in Lynn Valley, een prachtige plek.

In de namiddag kom ik terug in huis en ga Skypen met Sander & Gerwin, die aan het bier zitten, zo grappig, we lachen en kletsen wat af, het is net alsof ik erbij ben! Tnx mannen, het was leuk om met jullie gekletst te hebben!

Nu ben ik lekker aan het relaxen, dingen aan opzoeken op te gaan doen hier in Vancouver voor de komende dagen en geniet van de rustige tijd hier. Nog een week te gaan voor de kids terug zijn!


Morgen ga ik na een lange tijd weer es sporten, daar heb ik erg veel zin in, ff zweten en mijn spieren aan het werk zetten! Hopen dat het snel mooi weer wordt, dan mss wel een stukje fietsen hier in Vancouver! Zou leuk zijn, mis het fietsen, hier pak je voor alles de auto.

Tot schrijfs. xxx

Reacties

Reacties

Merlijn

Canada!! Je wordt er een beetje lui van ;-0

Inderdaad lekker fietsen!!
Dit weekend weer ff skypen? Heb bijna niets ingepland, dus dat is wel lekker!! Of ben je dan bij je lekkere stuk!!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!