Heerlijk begin van de week...maandag!

Een heerlijk begin van de week...maandag! Met tegenzin naar de sportschool, waar ik echt weer een fantastische workout heb gehad en me meteen een stukken beter voelde dan begin van de ochtend!

Ik ben op zaterdag wezen skien met Eve, wat een geweldige dag zeg...hele dag verse sneeuw en het kwam maar uit de hemel vallen! En wij waren goed bezig met het skien, dit keer mijn schoenen wat losser zodat ik geen pijn had in mijn voet, en dat werkte meteen! Het was net of we op vakantie waren! Heerlijk!

In de avond naar Bento en samen met een vriend van hem op stap...iets te veel borreltjes op en rond 3 uur thuis. En de volgende dag een heerlijke kater...hahahaha! Lekker hele dag uitbrakken en een lieve vriend die voor me zorgt!

Daarom kwam de workout voor vandaag goed van pas! Meteen weer fit, wel spierpijn, maar vrolijk! En met mijn vrolijke gedrag ben ik gaan shoppen! Wow...2 prachtige nieuwe broeken en 2 leuke shirt voor weinig geld! En dan heb ik nog veel dingen terug gehangen...had de hele winkel wel leeg willen kopen!

De kids weer opgehaald van school, ze waren goed gemutst dus het was een gezellig middag thuis. En ik de avond lekker sushi gegeten met Eve!

Dus heb een top begin van mijn week! Morgen komt Ferry in Vancouver, de vriend van Sanne, met kleren! Oh zo blij!!! En chocola...jaaaaaaaaaaaaa!!! Gezellig ook, weer ff Nederlands praten en gezellig kletsen!

Tot schrijfs. xxx

Reacties

Reacties

Merlijn

Hahahaha, dit werkt natuurlijk niet. Je uit de naad werken met sporten en dezelfde avond weer volgooien met drank.
Fijn om te lezen dat je je zo goed vermaakt. Je bent nog niets veranderd.... Goed goed!!

xxx

Sabine

hahahhaha Tnx Merlijn! En nee ben in dat opzicht niks veranderd...hahahaha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!