Update verblijf Canada

Hier een update van mijn verblijf in Canada:

Ik ga morgen iemand bellen die voor mij mijn Live In Caregiver gaat regelen, spannend! Met dit visa kan ik een jaar werken als aupair. En na dat jaar kan ik het nog eens verlengen voor een jaar, en daarna kan ik inwonerschap aanvragen voor Canada, als ik dat wil, met een visa voor werk. Ik wil daar graag voor gaan.

Dat betekent dat ik hier nog wel ff blijf. Maar in juli ga ik mijn vader, zijn vrouw, mijn broertje en zusje bezoeken voor 3 wkn in Venezuela! Twee vliegen in 1 klap: familiebezoek en vakantie in 1! En daar heb ik echt heel veel zin in!!!!

In juni komt mijn moeder en haar vriend naar Canada, ook helemaal leuk! Dat wordt een leuke vakantie voor mij ook! Ik heb al vrij gevraagd daarvoor.

En het plan is om in december een paar weken terug te gaan naar Nederland! Dus houdt je agenda vrij...

Wink
!

En eigenlijk wil ik na een jaar werken met mijn visa, een aantal maanden reizen in Azie!

Bij deze de update! Tot schrijfs. xxx

Reacties

Reacties

Janny. buijs

Hey Sabine,

Dit klinkt allemaal leuk!
Wat gezellig dat je ook naar venuzuela gaat , super voor je !
IK hoop voor je dat gaat lukken , en dat je nog langer er kan werken!
Ik wens je een hele fijne tijd!!! Geniet er van!

Liefs en groetjes van mij Janny

Klaas

Sabine,

Vrijdag is het weer bloemetjesmarkt in Groningen. Dit keer ga je waarschijnlijk niet mee. Jammer want ik moet dan dus alleen want Anneke moet werken. Je hebt het goed naar de zin merk ik. Houden zo en zie je in juni! Klaas

Sabine

Oh dat ik nu jammer zeg! Doe de bloemetjes de groetjes van me! En drink mijn biertje dan maar zelf....hahaha en hopen op mooi weer!

Tot in juni, kijk er naar uit!

Hesham en Suzan

Hoi Sabine, fijn dat het je zo goed bevalt, geniet er van. Ik hoop dat al je wensen in vervulling gaan !
Maarre....dan gaan wij je dus als buurvrouw verliezen en dat zal jammer zijn....we zullen zien...we wensen jou alle goeds toe en veel plezier
Liefde, Licht en Kracht, Hesham en Suzan.

Gina

Hoi Sabientje,
Je hebt het wel heel erg naar je ziin. Jeetje wat een plannen... leuk hoor!
Pas goed op jezelf!! en vergeet niet te genieten.
Goetjes Gina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!