Hiep hiep hoera: 3 maanden Canada!

Afgelopen donderdag was ik precies 12 weken in Canada...wat gaat de tijd toch snel! Ik kan mijn draai steeds beter vinden hier in Vancouver. Door de weeks werken en weekend met Bento en lekker relaxen!

Ik heb een skilift ticket gekocht voor Grouse Mountain voor 400 dollar (300 euro) voor dit seizoen nog tot eind mei. En vanaf okt tot aan mei 2013 geldig. Dat is een koopje en het 10 minuten lopen vanaf mijn huis! Heel erg top! Ik hoop er deze week al gebruik van te kunnen maken, afhankelijk van het weer...!

Afgelopen weekend een heerlijk lang en zonnig weekend gehad in Vancouver! Veel uitgeweest met Bento en een vriend van hem en op zaterdag lekker gewandeld met een vriendin in Stanley Park en daarna gegeten bij Bento, een vriend van hem had gekookt...jammie! Daarna nog ff de stad in geweest en zondag een lazy day!

Maandag ben ik terug naar huis gegaan, de zon scheen volop, het was zelf korte broeken weer, zo lekker! Maar voor korte duur, vandaag wat bewolkt en vanaf morgen weer regen...inmiddels wel aan gewend! Maar het fijne ervan is dat je wel echt kan genieten van elke zonnestraal die hier is!

Tot schrijfs.

xxxx

Reacties

Reacties

janny buijs

Alweer 3 maanden ben je in Canada!
Ja, de tijd gaat snel Sabine, fijn dat je zo goed je draai hebt!
Super ,een fijne week verder, ik lees wel weer van je!!

Groetjes en XXjanny.

Mam

Dus mijn ski jas en bril komen niet meer terug, nu mijn skischoenen zeker nog:)
Sander is inmiddels ook aangekomen in Kuala Lumpur.

Spreek je snel,

Liefs mam

sabine

Oh heb je ook een skibril dan...meenemen!!!! ahahhaha...en skischoenen ook als het kan! En heb nog een verlanglijstje met spullen die je mss mee kan nemen! Maar daar hebben we het nog wel over hahahaha! Dikke kus en fijn om te horen dan Sander in Kuala Lumpur is! xxx

Anneke

Hoeveel koffers denk je dat ik mee kan nemen? je weet toch wel dat ik altijd voor 6 weken kleren meeneem?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!