1e stap gezet voor Live In Caregiver visa!

De eerste stap is gezet voor de aanvraag van de Live In Caregiver visa. Ik ben maandag samen met Lynn naar het kantoor geweest om de papieren te tekenen, een contract van 40 uur per week. En Lynn moest papieren tekenen om mijn werknemer te worden! Na 6-8 weken krijgen we bericht over of dit is goedgekeurd en dan sturen ze de papieren op. Met deze papieren moet ik terug naar het kantoor en dan moet ik naar Seattle om deze papieren bij de ambassade van Canada af te leveren. En daarbij hoort ook een gesprek met de ambassade. Dan hoop ik natuurlijk meteen terug te komen met de visa, maar het waarschijnlijke is dat ik daarop nog 20 werkdagen moet wachten om echt aan de slag te gaan. Tot die tijd werkik mijn 25 uur per week en krijg gewoon mijn salaris als altijd!

Ik heb vorige week een bankrekening geopend hier in Vancouver. Ging super makkelijk, een rijbewijs en paspoort en je kan gewoon een rekening openen. Niemand die er verder naar vraagt. Nu kan ik tenminste mijn rekeningen in Nederland betalen door geld over te maken naar mijn bankrekening! Helemaal blij er mee, voelt steeds meer als thuis hier Vancouver als je de dingen hebt die je anders ook in Nederland hebt.


Voor de rest gaat alles gewoon zijn gangetje, ik werk, Eve is terug van haar festival in de US. En ontbijt met haar, wandelen met de hond, wat huishoudelijke taakjes, sporten 2 keer per week. Gewoon relaxt eigenlijk wel. En de weekenden ben ik vaak bij Bento en heel af en toe werk ik in het weekend.

Het weer word ook steeds beter, af en toe veel regen, maar als de zon schijnt geniet je dubbelop! Het begint echt lente te worden, Vancouver krijgt weer kleur!

De plannen voor mijn vakantie liggen een beetje op zijn gat, weet nog steeds niet wat ik ga doen...denk dat het last minute plannen gaan worden! In ieder geval wil ik in de maand juli lekker weg uit Vancouver!

Tot schrijfs. xxx

Reacties

Reacties

tineke

Klinkt goed Sabine, klinkt alsof je je weggetje een beetje gevonden hebt daar .....xxx

merlijn

Top bezig!!

Janny Buijs

Leuk Sabine, dat je allemaal een beetje op een rijtje Krijgt!
Super voor je geniet er lekker van !

Groetjes van mij...xxxjanny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!