Sunshine@Vancouver

Heerlijk, de zon schijnt volop in Vancouver...na ellenlange regenachtige dagen, nu al een week zonnig met een gemiddelde temperatuur van 20 graden!

Vorige weekmaandagavond ben ikNorth Vancouver naar East Vancouver gefietst, een tocht van 20 km, maar wel berg af, brug over, bergje op, eenpittige tocht, maar zo trots op mezelf dat ik dat heb gedaan! Wat een vrijheid om te kunnen fietsen! Op dinsdag heb ik dat op mijn vrije dag gedaan, door de hele stad gemountainbiked, die had ik geleend van de familie. Het was volop genieten! Lekker weertje, veel herinneringen van afgelopen zomer, en de weg kon ik prima vinden!

Van het weekend op vrijdaguiteten geweest met mijn schatje, daarna bios naar de film Think like a man....act like a lady! Hilarische film, moet gezien worden door allen! Gezellig avond met zijn twee gehad!

Op zaterdag in het park gelegen in de zon! En in de avond babysitten voor een paar uurtjes en daarna gezellig drankje wezen doen in de stad!

Op zondag gingen Bento, Koffi en ik een cocktail middag doen bij Havana Restaurant in Commercial Dr. Onderweg kwamen we langs een yard sale en daar stond een fiets te koop voor maar 20 dollar! We zijn lekker gaan borrelen, Tropical Mojito...killing op een zondag middag in de zon...hahahahha! Na 2 pitchers waren we alledrie tipsy....en zijn terug gegaan naar de yardsale om de fiets te kopen! Jaaaaa...ik heb mijn eigen fiets! Zo leuk! En ben ook meteen gisteren door Stanley Park gecrossed met dit prachtige weer! Wat een vrijheid is een fiets toch!

Ik ben er ook achter gekomen dat ik de auto niet mag gebruiken buiten North Van....omdat het dan niet verzekerd is, is alleen om de kinderen te halen en te brengen! Mooi K.U.T!!! Hier heb je echt een auto nodig om ergens te komen, je kan ook wel fietsen, maar berg op is hier niet te doen!!! En het regent meer dan de helft van het jaar! Dus ik baal enorm en voel me een beetje als een gevangene hier in North Vancouver, en in het huis!

Dus een optie is om een goedkope eigen autootje te gaan kopen! Ik wil graag mijn vrijheid houden zolang ik hier ben, ik wil erop uit, op avontuur, nieuwe dingen ontdekken! En echt privacy in dit huis heb je ook niet met 5 volwassenen en 2 kids! Het is gewoon teveel mensen in 1 huis!!! Wordt vervolgd....

Tot schrijfs....xxx

Reacties

Reacties

Janny.buijs

Hoi Sabine,

Gefeliciteerd met je mooie fiets, super geniet er van!
Het weer is bij jou beter dan bij ons, de buien komen en gaan!(8graden)

Geniet jij er maar lekker van XX janny.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!