Depri dag vandaag....wat een regen!

Vandaag is een depri dag, regen, regen en regen. Het is nu 6 uur in de avond maar het is al donker, en nat en eigenlijk zou ik het liefst mijn bedje in gaan en mezelf daar begraven en dromen over de zon! En morgen weer een nieuwe dag beginnen!

Het was een emotionele rollercoaster dit weekend, alles kwam er in een keer uit! Ook aan de andere kant van de wereld achtervolgen mijn emoties me en wordt het me weleens teveel! Ik wil ook teveel, ik wil het perfect doen, ik wil weten wat ik wil met mijn leven, ik wil gelukkig zijn, ik wil zoveel, dat het gewoon soms teveel is voor mijn hoofd en mijn hart, en dat overstroomd het! En dat gebeurde dit weekend...gelukkig had ik lieve mensen om me heen die ervoor me waren! En voel me vandaag veel beter, wel erg moe en dit weer helpt niet echt mee in verbeteren van mijn humeur, maar het is te overleven!
Ik moet echt leren het rustiger aan de doen, en niet als een stoomtrein maar door te gaan, en gewoon soms te stoppen en na te denken en te verwerken wat me allemaal overkomt en vooral genieten! Ik hoef niet perse vandaag te weten wat ik wil met mijn leven, ik hoef niet alles perfect te doen...off days bestaan ook! Gelukkig ben ik daar dit weekend achter gekomen en voel me daarom ook beter, omdat mijn hoofd en hart weer leeg zijn en er is weer ruimte om na te denken!

Ik mis vooral ook mijn eigen plekje ben ik achter gekomen, ik heb het naar mijn zin bij de familie waar ik woon, ook al is het huis overvol met 5 volwassenen en 2 kids...het is leuk en gezellig! En in de weekenden met Bento is ook altijd leuk, samen op pad, uitgaan, vriendinnen zien, heerlijk genieten van mijn vrije tijd! Maar toch mis ik mijn eigen plekje waar ik mijn eigen dingen kan doen, mijn eigen eten kan koken en gewoon lekker relaxt kan zijn, en keiharde muziek kan draaien, kan dansen door de woonkamer, een beauty avond hebben of gewoon lekker tv kijken met wijn en chips!

Ik heb zaterdag in Bento zijn huis dit gedaan...keiharde muziek van Feist aan, lekker eten koken voor mezelf, lekker glaasje Martini erbij, filmpje! Deze avond was de best avond ooit! Helemaal top, ik kwam volledig tot rust, ik kwam erachter dat ik mijn eigen plekje mis met mijn eigen routines en dingen!

Ik voel me gelukkig veel beter, en ga gewoon genieten van mijn tijd hier! Met de ups en downs van het leven, en dan komt het weten wat te doen met mijn leven van zelf wel op mijn pad!

Tot schrijfs.

Met liefs Sabine

Reacties

Reacties

Mam

Lieverd,
Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn voor niemand op deze aarde. Iedereen komt zichzelf wel eens tegen. Geluk zit in jezelf en de kleine dingen om je heen. Je hoeft het ook niet altijd allemaal te weten, volg je hart. Life is a journey follow jour heart, chaise your dreams. Dikke kus mam

sabine

Dank je wel mam! Tot snel!

xxxx

maria

Sabine, Met alle ervaringen die je nu mee maak ga je groeien en sterker worden, Kijk naar mijn! Ik heb in Nederland heel andere cultuur en weer, Maar ik heb mijn zelf beter leren kennen, en sterker geworden. Ik Dank God voor dat
Zoekt de geluk niet in dingen of in mensen om je heen, ze kunnen je teleurstellen, Gelukkig zijn is een Keus die in je zelf maakt, ook als de zon niet schijn. Maar ik heb een zon die altijd schijn, Ik heb het word van God, als ik daar leest word ik altijd rustig, een verfris mij van binnen.
Kusjes en knuffels Van ons allemaal
Wij houden van jou, tot gouw !!!

Hesham en Suzan

Hoi Lieverd, we missen je hier. Het regent al twee dagen en is al twee dagen koud !!! Vergeet alsjeblieft NOOIT dat het GELUK IN JE ZELF ZIT . " ÄL-LÈS" ZIT IN JE ZELF, zie alle wijze woorden al hier boven, EN ALLES MOET JE ZÈLF DOEN, alles wat je buiten je zèlf zoekt en denkt te vinden, voldoet maar even ! HOUDT HÉÉL VÉÉL VAN JE ZELF EN PAS GOED OP JE ZÈLF, MAAR GENIET VAN JE LEVEN, VIER HET LEVEN EN ZOALS JE MAM OOK ZEGT, VOLG JE HART !!! groet je Mam van ons. Knuffel, Suzan.

Hesham en Suzan

nog één ding, : stel je nóóit afhankelijk op van een ander......., dag lieverd, Suzan

sabine

Bedankt Suzan!!! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!