Venezuela here I come!!!

Het is al weer veel te lang geleden dat ik op mijn blog heb geschreven! Het is een rollercoaster geweest de laatste maand...

Eve is terug naar Engeland, mijn beste vriendinnetje hier. Ik vind dat wel heel erg, maar er is een vervanger genaamd Jess uit Australie. Een schat van een meid, maar heel anders, ze is niet zo dun als een den, maar heeft overgewicht en ziet eruit als een tonnetje. Maar dat is uiterlijk natuurlijk. Ze is een lieverd, en ik hoop dat ze een goede vriendin van me gaat worden.

Een vriend van Bento is vertrokken naar Botswana, hij is eigenlijk het land uitgezet, het hele verhaal ken ik niet, maar hij is vertrokken. Ik mis hem erg, hij was ook mijn vriend, hij was degene die je altijd aan het lachen kon maken, heerlijk vond ik dat. Maar helaas hij is weg...maar heeft zeker een plekje in mijn hart, net als Eve.

Hoe snel 5 maanden voorbij kunnen gaan...zoveel vrienden gemaakt maar ook weer kwijt geraakt....de kinderen zijn gelukkig heel lief voor me en ik houd echt van ze! En wil het vol gaan houden tot volgend jaar juli, veel geld sparen en dan op reis en mijn geld uitgeven!!!

Nu zit ik op het vliegveld van Houston te wachten op mijn vlucht naar Caracas...6 uur wachten is lang, maar red me aardig, het enige irritante nu is dat ik heerlijk hier relax zit met mijn laptop en muziek en er naast me een vet Amerikaans joch staat een spelletje te spelen op de telefoon van zijn moeder, met de muziek behoorlijk luid...OMG...en ze gaan volgens mij met dezelfde vlucht als ik...hellup...hopen dat ik ver van ze vandaag zit, anders kan het nog wel een lange en vervelende nacht worden!!!

Het is bijna 10 uur in de avond, dus dat betekent nog 2 uurtjes wachten en dan echt naar Venezuela, kan het bijna niet geloven dat ik echt terug ga...na 10 jaar ga ik weer terug. Leuk en lekker weer, mijn familie weer zien. Ben er ook wel weer aan toe hahaha....ik weet wat jullie denken...Sabine heeft elke dag vakantie! Nou ja mss wel een beetje dan! Ik verheug me iig wel weer op het ski seizoen en dan mijn geleerde kunsten verbeteren! hahaha...oke, oke ik draaf weer een beetje door. Laat het eerst maar eens zomer worden in Vancouver, maar geloof ik ook in Nederland! We zullen zien, eerst lekker 30-33 graden in Venezuela.

Foto's en nieuwe verhalen zullen snel volgen! Ik mis jullie allemaal!!! Ik mis NL toch wel een beetje...tot schrijfs en liefs,

Sabine

PS. Pakketjes en kaartjes en leuke mailtjes zijn altijd welkom hoor, ik geniet daar erg van!!! En voor degene die mijn Skype nog niet heeft: sabine.slijm

xxxx

Reacties

Reacties

Esther

Hi Lieverd, ik wens je een hele fijne vakantie in Venezuela! Leuk om iedereen weer te zien, geniet er van!
Dikke X

Coba

Hey Sabine.

Het is een genot om jou vehalen te lezen had ze al een poosje gemist ,hahaha.(echt wel oude collegaatje,haha)
Geniet van je vakantie en weerzien met je familie.We hebben hier nu aleen paar dagen mooi weer (lekker man)
en ik denk dat jij wel verzekerder bent van het mooie weer daar, dan hier.Nou genietze en tot lezen,haha.
Groetjes en liefs Coba.

Lisa

Hey Sabine,

Wat leuk dat je weer naar Venezuela gaat. Geniet ervan en doe de groeten aan je familie!

Veel liefs Lisa

Anneke

HEEL VEEL PLEZIER DAAR, IK WERK WEL :(


XXX MAM

Merlijn

Ook eindelijk vakantie!! En ik geniet volop!!....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!