Genieten!

Oh wat is het heerlijk om terug te zijn...na een vervelende terugkeer met een ondervraging en lang wachten, ben ik weer terug bij mijn familie! Gisteravond kwam ik thuis, de kinds konden niet slapen en kwamen uit bed naar mij toe. Schatjes zijn het ook, ik heb ze echt heel erg gemist! Wat een leuke kids! We hebben gezellig gekletst en daarna terug naar bed!

Maandagochtend was het werktijd! Heerlijk om weer hier te zijn. De kids hebben bike camp deze week. Het begint vandaag met een regenachtige dag...dat wordt vieze kindjes in mijn auto als ik ze moet ophalen. Ik heb hier een nieuwe auto, hahahha! Dan is dat ongeluk met die ouwe bak toch ergens goed voor geweest! Nu een hele mooie rode auto, mijn kleur. Helemaal in mijn nopjes!

Ik heb de kids opgehaald, droge kleren meegenomen voor ze, ze waren doorweekt!

Nu zit ik lekker in de keuken te relaxen, muziek te luisteren, heb de kindertjes gebadderd. Ik wacht tot familie weer thuis komt, ik heb hele dag gewassen en gewassen. Kinders zijn lekker tv aan het kijken, ik lekker relaxen, hopen op een zonnige dag morgen. Want morgen avond ga ik met een vriendin naar open movie night in Stanleypark, film in de open lucht! Echt super leuk is dat!

Ik geniet met volle teugen dat ik terug ben!!!

Tot schrijfs.

xxx

Reacties

Reacties

JannyBuijs.

Hoi Sabine,

Dit is een mooi positief verhaal!!Gezellig dat de kids op jou hebben gewacht!En... ook nog een nieuwe bak!!
Super wat een luxe!Het is je gegunt meissie!
Het weer is hier heeeeerlijk het regent niet , echt een natuurverschijnsel !!
Dus wij genieten hier lekker in eigen tuintje!!!

XXX van mij tot de volgende mail Janny.

Hesham en Suzan

Hoi Sabine, fijn dat je nu weer terug bent op honk en de kinderen duidelijk blij zijn dat je er weer bent.Wat een gedoe om Canada weer in te komen. Maar fijn dat je zo'n leuke tijd met familie hebt gehad. Ja meis, we missen je nog steeds!Goed hé die nieuwe rode auto. Geniet van het Leven elke minuut ! Lieve groet van ons beiden.ps We hebben trouwens Zon en gisteren was het in de tuin 27 graden, genieten. Hesham en Suzan.

Hesham en Suzan

Hé Sabine wordt er eigenlijk nog wel gewerkt? hahaha
Leuk al die foto's ! Geniet van het Leven !
groetjes, Hesham en Suzan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!