Brie & kruidenboter

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven, eigenlijk omdat ik gewoon geen zin en ook tijd heb om te schrijven. Het is zins in terug ben in Vancouver wonderbaarlijk prachtig zomer weer, van dagen met 20 graden tot aan dagen met 30 graden, volop zomer dus. Geen regendag meer gehad, en dat mag ook wel na al die maanden regen die ik hier heb gehad, ik geniet met volle teugen en met elke dag goed gehumeurd, zonnestralen helpen daar zeker bij!

En BBQen is iets wat hier veel wordt gedaan in de zomer, dus gezellig bij vrienden of thuis, gezelligheid!

De familie is een week op vakantie geweest, ik heb een week alleen thuis gezeten, voor de hond gezorgt en genoten van het weer, en ik heb de Grouse Grind gelopen. Dat is een wandeling met trappen en rotsen de berg omhoog. Het is mij gelukt in 1,5 uur, dus dat is best netjes voor zo'n pittige trip de berg op en met het warme weer ook! Het was echt heel zwaar, maar heb het gehaald en was trots op mezelf en heb de rest van de middag genoten van het mooie weer op de berg!

Ook ben in eindelijk weer eens 2 keer naar mijn sportles geweest, oh zo heerlijk, dus veel activiteit gedurende de week gehad.

Vanaf donderdag was ik echt alleen thuis, zo gek, helemaal alleen in the big mansion, de jongen is verhuisd en woont in zijn eigen huis nu!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!

En het meisje in terug naar de U.S.voor haar studie...JEEEEEEEEEEEEEH!!!! Dus eindelijk het huis voor mezelf. Wat een rust! Echt genieten!

Vandaag gaan we naar een open movie night in een park, Dirty Dancing, geweldig film, dus dat wordt leuk. Het grappige is dat alle mensen in het park lopen de joelen, te gillen, te klappen, te lachen, alle emoties worden geuit, dat is zo fantastisch om bij te zijn! Ben al naar verschillende movie nights geweest, en elke keer is het weer geweldig!

Maar om af te sluiten voor vandaag....brie & kruidenboter....te lang niet gegeten, dus vandaag heb ik mezelf hierop getrakteerd met stokbrood, hier is veel veel veel duurder dan in NL. Dus dit is echt een traktatie....jummie, lekker glaasje wijn erbij! Genieten dus!

YOLO....you only live once is de motto nog steeds en dat ga ik volhouden voor een lange tijd!

Reacties

Reacties

merlijn

Klinkt allemaal goed!! xxxx

Coba

Hey Sabine,geniet van het mooie weer daaro en natuurlijk van het stokbrood- kruidenboter......eet je niet kapot in dat spul?:-) en dat huis voor je(bijna "-))alleen,genieten dus, neem het ervan. Wij hebben 2 dagen hoge temperaturen (30-31 graden) gehad werd er een beetje misselijk van,dus van mij mag het hier wel wat koeler worden maarja we hadden het droog(nou ja bijna,nat van zweet "-)) Nou meid GENIET.
Groetjes Coba.

Hesham en Suzan

Hoi Sabine dank voor het lieve kaartje voor mijn verjaardag, deze week ontvangen. Ik ben benieuwd hoe alles in Dec. zal verlopen! We genieten van het heerlijke weer maar vandaag is het weer regen en helaas ook een stuk koeler. De warmte had van mij nog lang door mogen gaan.......ga door met genieten lieverd en tot de volgende keer! groetjes, Hesham en Suzan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!