Slapeloosheid...vakantie....relaxen....nog 5 wkn te gaan!

Wat een ramp, ik slaap niet goed, al 3 weken niet. Ik word er niet goed van, ik neem melatonine, ik doe relax oefeningen voor het slapen gaan, ik sport 3 keer per week of doe lange wandelingen met de hond, maar het echt lekkere slapen lukt gewoon niet! Het is vreselijk frustrerend.

Overdag kan ik mijn gedachten nog wel verzettenen ben druk bezig, maar in de avond lukt het meniet, ik blijf maar denken, en denken, en denken, en denken. Over vooral werk, geld, reizen, alles eigenlijk, soms ookde meest stomme dingen, zoals een boodschappen lijstje, en wat nog te doen voordat ik terug ga naar Nederland.

Ik heb nog steeds geen werk in Nederland, ik ben druk aan het solliciteren, maar lukt nietom uitgenodigd te worden voor eengesprek. Dan kan ik welterug naar het zwembad, wat natuurlijk leuk is, maar dat wil ik niet fulltime doen. Het ideale zou zijn als ik 3 dagen op een basisschool kan werken, en 2-3 dagen in het zwembad, ongeveer 20 uur. Ik ben er weer klaar voor om terug te gaan naar het lesgeven om een basisschool.Dus ik blijf zoeken naar vacatures en blijf solliciteren. Enhoop tochsnel dat ik iets anders heb.

Ik moet het gewoon loslaten om meteen iets anders te hebben voor werk. Ik kanterug naar het zwembad,en had het daar primanaar mijn zin en vandaar uit kan ik kijken naar anderebanen.

Dus mijn gedachten spelen een spelletje met me en daarom slaap ik niet goed. Ik ga meer proberenom de relaxoefeningen te doen en blijf de melatonine gebruiken, zodat ik iig een beetje slaap.

Gelukkig heb ik nu een lange week vakantie, de familie is naar Mexico, wel een beetje jaloers dat ik niet mee kon, maar nu lekker relaxt een lange week alleenthuis met de hond. Dus veel feestjes al gehad hier met mijn vriendinnen, hottub, wijn, sigaretjes,filmpjes, gezelligheid!

Het is nog 5 wkn voordat ik terug naar huis ga, ik zie er erg naar uit, terug naar mijn eigen leven, mijn levenweer op ordekrijgen en dan maar zien wat het gaat worden,want weet nogsteeds niet precies wat ik wil met mijn leven en dat is frustererend.

Tot snel lieve mensen. Ik hou van jullie allemaal!

Hele dikke kus,

Sabine

Reacties

Reacties

Hesham en Suzan

Lieverd laat alles nu eens los en WÉÉS gewoon, stop met rotzooi slikken en doe niet zo geforceerd. Leef in het moment NÜ en geniet daarvan. Al-lès is goed zoals het is !
LAAT LOS
al-lès ! komt zoals het moet
accepteren hahaha
Liefs en tot gauw !!!

sabien

Hoi Suzan,

Bedankt voor je reactie, ja ik weet het dat ik het los moet laten, maar dat is niet makkelijk! Het blijft in mijn hoofd en lichaam zitten! Tot snel xxx

slijm49@zonnet.nl

eet voor het slapen gaan maar een tomaat(of 2) daar zit melatonine in en is nog gezond ook en jezelf niet gek lopen maken je koffer is zo gepakt!

Merlijn

Kop op!!!
Nog maar 5 weken te gaan.
Je hebt het toch maar gedaan hoor, 11 maanden weggeweest van je familie, vrienden en Nederland.
Als je terug in Nederland komt, vallen vast alle puzzelstukjes ineen.
Ik leer de laatste tijd, dat alles tijd nodig heeft. Moeilijk te accepteren, maar helaas wel waar denk ik!!

Dus geef het de tijd! Het zwembad heeft ook voordelen die je in het onderwijs weer niet hebt, vise versa...

Dikke kus van een super lieve vriendin!!!

Anneke

Blijf niet hangen in het verleden,
droom niet van de toekomst,
maar concentreer je geest op het huidige moment.

Alles komt goed, je staat niet op straat als je terug bent en er zijn heel veel mensen die van je houden.
En wat fijn dat je weer in het zwembad kan werken, dat is in ieder geval iets. Van daaruit zie je wel weer.


Liefs xxx

sabien

Bedankt voor alle lieve reacties! Ik heb leuk nieuws, morgen kan ik weer skien, de berg gaat open morgen! LEUK! Dus ga woensdag skies huren en dan een lesje nemen om weer ff up te daten en dan lekker scheuren door de sneeuw voor een maand, RELAXT! Tot snel allemaal!xxx

Aafke

Lieve Sabien, veel liefs en sterkte voor alles; het komt allemaal goed! geloof in jezelf en aan de toekomst! Vaak komen dingen vaak anders dan jezelf denkt, en gebeuren er zomaar onverwachtse dingen!!! Kop der veur.

je hebt een Mama en een Papa die van je houden , en veel lieve mensen om je heen!!!
Dikke knuffel Aafke xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!